sanneback

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

19 april

Av sanneback - 20 april 2013 00:24

Har precis lagt mig i sängen, och det gick väldigt bra, behövde ingen hjälp så det är skönt! Går åt rätt håll :)
Ska spela lite candy crush', men har fastnat på bana 133, nån som vet hur man lyckas lösa den?? Omöjlig just nu alla fall...

Igår så kom Cecilia och fixade med mat till oss, sallad och lax :) kikade film och snacka! Sedan bäddade hon ner mig, låste och stoppade nyckeln i brevlådan :p somnade på en gång då hon hade gått! Så jävla skönt, sov tills Joel kom hem, vid sex-sju! Han fick hjälpa mig på upp sedan somna ja om till tio, sömnen är väl den bästa medicinen för att läka ihop :)
Idag så har allt gått mycket bättre! Har kunnat röra armarna mycket mer än igår, sedan gör det inte lika ont, behöver inte äta så mycket värktabletter samt är jag inte lika svullen idag, så det är bra! Har kikat film, hållt på lite med skolarbete, sedan fixat så jag tar bort stygnen i lit istället för att åka till Stockholm! Det funkade lika bra, känns segt att behöva åka dit igen bara för de!
Joel åkte och jobba ganska tidigt, han skulle hjälpa mig att få av sport toppen så jag kunde duscha riktigt! Men han var tvungen att åka! så Mimmi kom vid halv åtta och hjälpte mig! Fast hon jobbat och rest långt!
Vi käkade hamburgare innan så jag kunde ta en starkare värktablett i förebyggande syfte, sedan så hjälptes vi åt att få av mig den, läskigt att inte ha det stödet men det gick bra, även att tvätta håret som jag trodde skulle bli svårt, men funkade det med!
Torka tejpen med hårfönen för att sedan tränga på mig den igen!!
Ren och mycket fräschare nu:)
Kikade film och nu ligger jag här..
Tack så mycket Cecilia och Mimmi, att ni kunnat komma hit och hjälpt mig då Joel jobbat, ni är bäst<3

Imorgon blir det lugnt, kanske en fika på stan?! Sedan ska jag passa på att vara med Joel då han är hemma! En tripp till lit kanske, skulle behöva hämta posten samt ett paket, Hittade mig några tröjor på rean innan operatioen, tyckte jag skulle vara värd det efter den ;) men får se hur mycket jag orkar, går ju inte supersnabbt och så får jag inte röra mig för mycket! Men att komma ut en stund vore skönt!

S.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards