sanneback

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av sanneback - 17 februari 2013 20:33

Maten vart över förväntan, riktigt gott! Så nu är ja mätt och belåten, ligger i soffan och kikar på familjen
Holstein-gottorp haha det är faktiskt lite små kul :p
På gymmet blev de 6 kilometer löpning och mage! Så de var skönt!
Till veckan hoppas jag de blir som jag tänkt mig, plugga, träna, gå till frisören, käka middag ute med vännerna, tatuera mig, kvalitetstid med Joel :) men de blir som de blir!
Måste även börja planera inför praktiken, jag måste köpa mig en fodrad jacka, nytt underställ, jag skulle vilja ha ett från woolpower men dom kostar sjukt mycket!! Ska åka och kolla i alla fall:) sedan någon mer tröja och så! Kommer ju vara kallt där så må klä på mig riktigt, och svårt att balansera de rätt, eftersom om man ska klättra blir man varm och sedan stå stilla och skruva så blir man kall...så man må klä sig lager på lager!


Av sanneback - 17 februari 2013 16:04

igår så åkte vi till lit tidigt, joel skulle åka till jorm och köra skoter :)

så jag och harry la oss i soffan och sov en stund..

sedan blev de en utedag, dock fryser harry så mycket så han fick vara inne en del.

mimmi kom förbi, körde lite skoter och sola vid bastun, 

det var otroligt skönt ute!

thai mat och bastu med mamma och magnus på kvällen

kollade även melodifestivalen, jag tycker de är totalt värdelöst nu för tiden !


                           


idag så sov vi ganska länge, 

gjorde god smoothie till frukost sedan hoppa ja in i träningskläderna och stack på gymmet

blev ett ganska kort pass! så ska gå med joel och simon om en stund och köra ett till pass!

harry ska vara ensammen en timme om dagen nu, så han tränas!

vi har även varit till torvalla så harry och mille träffades en stund, 

sedan ska vi laga laxburgare, så får se om de smakar bra eller inte :P

men hoppas på de, 


 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards