sanneback

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av sanneback - 2 februari 2013 16:11

har precis kommit in från en promenad med hundarna :)

de blev ingen stan eller gym för oss,

vi packa in oss i bilen och åkte till lit istället,

grymt fint väder samt lagomt kallt!

så de fick bli en skoterdag istället!

vilket var riktigt skönt, få komma ut och köra lite

johannes följde även med,

de blev runt om i klösta, isen, backar, ängar

där ingen i stort sett hade kört så de var riktigt nice :)

dock är de lite lite snö men de går ju!

 

 

 

 

 

en gång då jag skulle upp så råka ja hamna lite fel

så om jag inte stanna hade jag fortsatt in i skogen

men de blev då att skoter var nära på att tippa,

ännu mer om jag stått på fel sida!

så jag får hålla i den lite lätt och hjälp av johannes :P

men sjukt kul och en sjukt bra dag må jag säga!

så nu ska vi laga till lite käk för att sedan byta om och åka till skamman för fest!!

 

s.




Av sanneback - 2 februari 2013 08:13



Vi åt allafall en god middag igår, kikade tv och la oss väldigt tidigt!

De var ingen bra film och båda var trötta,

så snack och skratt innan vi somna så vaknar man pigg och glad nu :)
Idag så blir de stan, sedan träna med Joel och Henke,

och festligheter på kvällen!

Hoppas även att vädret är bra så man kan ta en långtur med hundarna!




s.

Ovido - Quiz & Flashcards