sanneback

Alla inlägg den 15 september 2012

Av sanneback - 15 september 2012 00:15

Idag så blev de skolan, vi hade besök från en på vestas som visade lite om program dom annvänder, sedan fick vi åka hem med Mårten vilket var skönt! Så de blev käk och rapportskrivning, äntligen blev dom klara så skickade iväg dom och sedan stack jag på gymmet, blev inte överdrivet mycket, 2 km uppvärmning , ben och mage sedan 15 min crosstrainer! Men skönt att komma iväg!
Mimmi och annsofie kom till mig och vi drack en liten fördrink för att sedan gå på g3 och after work, käk och lite dricka, mysigt att sitta och snacka lite, äta gott:) vi drog hem igen men vi somna mest i soffan så de blev ingen utgång, men de var ganska skönt! Så nu ligger jag i sängen och somnar snart, sjukt trött!
Imorgon vet jag inte alls vad de blir, flytta klart allt kanske? Gymma? Ligga i soffan hela dagen? Får se,

Jag tycker de är sjukt svårt att veta vad jag ska ha för hårfärg :p trivs i både ljust och mörkt, men de slits väldigt mycket om man blonderar hela tiden, ljust brukar jag vilja ha till sommarn och lite mörkare till vintern, så får nog köra på de för att jag kommer aldrig bestämma vad jag passar bäst i !! :)

Ovido - Quiz & Flashcards