sanneback

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av sanneback - 11 juni 2012 21:38

igår hade jag en skön söndag!

tog för det mesta lugnt och sedan åkte jag, anna och pontus ut och fota!

dom ställde upp som modeller och bra bilder blev de! kul att få använda kameran lite mer,

sedan cykla jag ner till jamtlibryggan och kikade solnedgången :)


   


idag har vi haft studiebesök i stan, börja ganska sent och sluta tidigt!

imorgon blir det ytligare studiebesök här i stan

sedan blir det ström resten av veckan,

har även införskaffat mig en riktigt telefon! och vad jag är glad! känns verkligen som att ha gått tillbaka i stenåldern med den jag hade, nu kan jag leva igen :P haha ne så illa är det kanske inte, men man vill gärna kunna ha mer än 10 sms i inkorgen och slippa behöva starta om den varje gång den blivit full..

har även varit på bodypump och ja jag kommer vara död imorgon,

har redan ont i benen... inte bra och jag som precis blivit av med träningsvärken,

nu ska jag fortsätta kolla fotbollen,


s.

Ovido - Quiz & Flashcards