sanneback

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av sanneback - 4 mars 2012 19:54

vaknade och det var ju sperfint väder imorse, så jag drog med joel till lit, men i lit blåste det så sjukt mycket, tänkte ta med mamma, magnus och hundarna för att grilla nere vid bastun, lite eld blev det och korv med det var ju inte superskönt väder, men så det kan vara !


 

åkte hem och käka lite mat, sedan åkte joel på jobb, och jag på gymmet med cecilia,

cx pass blev det, skönt! sedan tänkte jag springa efter de, men kändes inte så kul att vara inne då det var så fint väder ute! så gick hem och tog mig en tur ute, 45 minuter blev de plus en vurpa så nu gör mitt knä ont!

det var en isbana från raggarn till kvantum, inge grus alls...

men det gick bra resten av vägen! oj så skönt det var, finns ju inge bättre än att springa ute då asfalten och snön börja tina och komma fram,  vårkänslor!

en skön dusch och popcorn! soffan så klart, lite bygga pussel och kika dator bara,

sedan ska jag kika bigbrother,

ångrar lite att jag inte följde med joel till umeå, hade varit kul att åka lite lastbil :P

han kanske jobbar någe mer i veckan så jag får åka med då :)<3


 

s.

Ovido - Quiz & Flashcards