sanneback

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av sanneback - 22 februari 2012 14:57

är hemma hos mamma nu och ska hjälpa henne med massa saker, städa och bära!

magnus har fortfanade problem ed ryggen så vi får hjälpa till! men det gör inget, får ju säkert låna badrummet och basta när det är klart, sedan får jag träffa djuren :)


   


världens finaste abbe :)

i morse så följde jag med cecilia på gymmet och körde ett träningspass, skönt som fan!
imorgon är det cecilia som följer med mig på cross passet ;)
var även hem till henne och käkade goda hembakta semlor, sjukt gott! 

sedan gick jag på wargen för att ha information om den utbildning jag gör, 

kändes konstigt att vara där igen, inte varit där sedan studenten och det var över två år sedan, 

käkade mat och så, huscha! glad att jag är klar med skolan på den nivå..

ne nu ska jag hjälpa till och bära, 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards