sanneback

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av sanneback - 31 januari 2012 16:15

idag gick det mycket bättre med pluggande, men det är en hel del som jag inte riktigt förstår heller :/

men ska ta tag i det på skolan imorgon och torsdag, så man förstår vad man håller på med!

första praktiken är alla fall fixad! kommer vara i mora i 4 veckor...

långt bort men det är för mig själv jag gör det och kommer ångra mig om jag skulle tacka nej, för att det är simens vindkraftverk jag ska vara i och det är bra för att det är många av dom som byggs just nu i jämtland.. sedan är företaget ganska stort, en fot i det kanske man har jobb precis när man går ut skolan sedan :)


annars har jag och joel legat i soffan och kollat på datorn och myst,

ska väl laga någon mat snart och sedan ska jag sticka på gymmet :)


 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards