sanneback

Alla inlägg den 17 september 2012

Av sanneback - 17 september 2012 21:21

Idag så har jag gjort allt möjligt...

de blev en del saker till lägenheten, kläder har vikts in och det är inte så mycket kvar

men insåg idag att jag måste ha en större byrå än den jag tänkt mig,

för jag får inte plats med allt :P illa... ikea tredje gången gillt?

men ska kolla imorgon på mio, cool, pjysk och se om de finns en närmre !

de blev ett snabbt doktorsbesök, fick tiden idag så de var bra att komma iväg så fort, 

de blev skola också, en lektion i hydraulik, prov på fredag...

de blev även träning, två timmar på gymmet var kanske inte planerat, men skönt nu efteråt!

de blev 7 kilometer löpning, mage och triceps :)

hitta även ett nytt träningslinne idag på stan, lite roligare med snygga kläder!

men nu är jag trött och ska ta och sova!


   


s.

Ovido - Quiz & Flashcards