sanneback

Alla inlägg den 5 september 2012

Av sanneback - 5 september 2012 09:45

Snart är jag hemma, åh så skönt det ska bli, bara få träffa alla och vara hemma helt enkelt! Men jag har de bra här också men hemlängtan är ju nått jag alltid får, speciellt efter fyra veckor och 80 mil hemifrån!
Igår så kolla vi efter läckage och sedan när vi skulle starta igång verket igen blev de fel så då gick de mindre bra för oss, men de löste sig:)
De blev chili con carne till middag, sedan blev de gymmet, axlar, rygg och mage, 4 kilometer löpning, skönt pass, kommer nog sakna detta gym lite, de är större och sjukt lite folk! Haft i stort sett alla saker för mig själv och dom har haft skivstänger som redan är vikter på och de är skönt så slipper man fixa de själv! Men vill tillbaka på fristilen, och träna med någon! Gillar verkligen de gymmet! Bästa i stan, helt klart! Gå på pass också!
Nu är vi påväg och ska mäta spänning, när jag åkte hit idag var det ännu en fin morgon! :)

Ovido - Quiz & Flashcards