sanneback

Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

7 juli

Av sanneback - 7 juli 2012 13:26

igår hade jag en extremt mysig kväll med mimmi och cecilia,

vi grillade, badade och bastade, även kvällsdopp i älven :)


             


käkade även en hemmagjord glass som cecilia gjort, sjukt gott!

sedan när dom åkte hem vart det läskigt i huset :P haha ne men buck skällde en massa men vet inte på vad, sedan var han allmänt orolig.. så jag ringde johannes och så fick han och frida komma och sova här!

idag suger alla fall vädret, buck har redan varit ute på promenad,

sara knacka på dörren och han var så glad när han kom in, då hade han självklart smitit,

men nu ligger han i hallen, dörren är öppen för det är varmt för han annars, lillen.. dock är han ju inte den minsta hunden man kan hitta, men är man rädd så är man haha

mer idag, vet inte alls, sugen på att göra något men vet inte vad! hum..


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards