sanneback

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av sanneback - 28 februari 2012 19:18

kan verkligen inte bestämma mig om jag ska gå på gymmet eller inte :P

kändes bara extremt tråkigt idag, men skönt när man väl kommer dit och gör de man ska...svårt val haha

dagen startade inte så superbra, eftersom det var så halt ute och så så sket jag att åka på skolan,

det tog en timme att ta oss till lit, då hade även en buss kört av,

kändes inte superkul att fortsätta, så jag hoppade av och magnus hämtade mig :)

plugga som fan idag, gjort klart dom uppgifter som ska göra klart, sedan ska jag göra mer imorgon,


igår hittade jag fina tröjor på hm, hade 200 kr i bonus så betalade bara 99 kr! helt okej!

sedan kikade jag på bokrean och då hade dom även 20% på hela butiken och där har dom pussel som jag gillar, så jag tog och köpte ett, har något att pyssla med i helgen för jag blir ensammen, joel ska följa med en kompis och köra skoter hela helgen, vet inte riktigt vad jag hittar på, kanske åker till lit också! får se,

 

s.

Ovido - Quiz & Flashcards