sanneback

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av sanneback - 15 januari 2012 19:06

är så sjukt mätt, mamma och magnus kom hem med kina mat! och nu mår jag illa för jag åt för mycket!

annars så klav jag upprunt nio, käka frukost sedan kom cecilia vid halv tolv,

så vi gick ut och gick med hundarna över en timme:)


     


det var alla fall riktigt skönt! lagom temperatur alla fall

men nu är jag i stan, joel åkte nyss och jobba så jag ska sitta en stund med skolarbete, sedan sova

är riktigt trött, tänkte att jag skulle på gymmet men lägger mig heldre och sover än att dra dit och blir pigg!

ska kika lite på handbollen också, men först skriva klart uppgiften!
plus må jag säga att gud så skönt att vakna upp pigg och inte seg och bakis!
tror inte jag kommer ha någe problem med att hålla mig nykter tills jag fyller år ;)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards