sanneback

Alla inlägg under juni 2011

Av sanneback - 12 juni 2011 22:26

jaha, det blev tydligen fest i helgen... jag som sa att jag inte skulle dricka på några helger, men ändå blev det både i fredags och lördags... inte bra, men jag hade mycket trevligt :) 


       

   




     

 

    

idag har jag inte gjort så mycket, myst med joel, käkat god middag och bara tagit det lugnt! i veckan hoppas jag på lite jobb, annars blir det väl inte så mycket mer än göra inget.. jo var och kolla på ett föl som var 1 timme gammalt, gud så vingligt och fint, lägger upp dom bilderna imorgon :)


s.

Av sanneback - 10 juni 2011 09:09

 


s.

Av sanneback - 9 juni 2011 19:10

åkte som sagt till strömsund imorse! och var där på infomöte om vindkraftsutbildningen :) och jag hoppas verkligen att jag kommer in på den! det var riktigt intressant och ett yrke som jag tror kommer passa mig... kanske inte det första man kommer tänka på att man ska jobba med, men jag har fastnat för yrket och känner att det är rätt! annars skulle jag aldrig välja det! ikväll blir det bara lugnt, ska inte göra så mycket mer än bara slappa! 


 

s.

Av sanneback - 8 juni 2011 22:11

tog ju som sagt med mig kameran, detta blev de jag fick till :)


 

nu ska jag ta och sova, för imorgon bär det av till strömsund och träffa folk som har hand om vindkraftsutbildninge, ska tydligen träffa och prata med dom :P det visar sig om man går den till hösten eller inte! 


s.

Av sanneback - 8 juni 2011 17:54

städat, solat och lagat mat! min dag ungefär... tagit det väldigt lugnt om man säger så, nu ska jag duscha, sedan ut med kameran om det inte blir regn så klart!!


s.

Av sanneback - 7 juni 2011 23:27

ja det är ju snart typ mitten på juni...eller nästan! men jag önskar att det hade varit lite varmare och mer sol! känns sjukt tråkigt om det ska vara de vädret som de varit idag hela sommaren..konstant åska plus regn! dock ganska varmt i luften men ändå! har handlat saker med magnus till deras fest om två veckor, gick fint! mös med joel innan han for på jobbet sedan blev det kika på fotboll, sverige vann med 5-0, ! städning kommer imorgon! hade inte mer att säga idag!


 

s.

Av sanneback - 7 juni 2011 10:38

idag tog jag min första springtur på jag vet inte hur länge... måste komma igång igen med träningen, blivit riktigt lat! annars idag blir det städa rummet, det ser ut som ett riktigt bombnedslag! men de blir ikväll då joel åker och jobbar! plus då vädret är någorlunda fint :) 


 

<3


s.

Av sanneback - 5 juni 2011 21:43

hade det riktigt roligt igår! efter förfesten hos sofia blev det g3, vilket var sådär om man säger så... det är så mycket blandat folk! men det var trevligt alla fall! sedan tog jag och joel taxi till lit, vilket blev att vi fick gå från macken till klösta.. jag var så jävla arg på taxigubben, frös och trött va ja! men idag så har det varit en helt lugn dag, hämtat bil, träffat sofia, myst på balkongen och med får o lamm :)


 

  

                             


 


                







 


 

jag längtar tills det är mer än 10 grader, sol och inte blåsigt! nu är det finar på bigbrother och jag hoppas att peter vinner!!!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards