sanneback

Alla inlägg under februari 2011

Av sanneback - 16 februari 2011 20:42

just nu ligger jag i sängen, funderar och käkar godis :) och gruvar mig för träningsvärken som jag kommer ha imorgon... 

men nu vill jag bara ha sommar


           


natt

Av sanneback - 14 februari 2011 17:43

Helgen!


Fyllde 20 i lördags, och hade fest i fredags och det var riktigt trevligt :D                         

tack alla som gjorde min kväll, hade de super :)
bakis hela lördagen :P fast fick skotern såld då så jag var nöjd ändå :) 45 tusen rikare och söndag blev de miggda med mamma´co !

idag har jag jobbat, fick även en blomma av dom i fredags, snälla arbetskamrater man har :) synd att jag inte har fast jobb där, jag gillar allt med de dagiset!

snart ska jag sticka på träning! 


s.

Av sanneback - 10 februari 2011 18:01

tjaa, 


Jobbat hela veckan, på litsongan där jag trivs extremt bra :)

Var på sjukan igår och kika på näsan efter operationen och de såg mycket fint ut!

Plus så hade vi match mot jämtland, dock förlorade vi men men, dom ska tydligen upp i ettan, vilket dom verkligen inte kommer lyckas med!

Idag hade jag stängningen på dagis, gillar verkligen alla barn plus personal !

Nu vila sedan ska jag på tantgympa och skäma ut mig lite :P



  

Av sanneback - 7 februari 2011 19:50

   

 mys abben :) nu träning..

Av sanneback - 1 februari 2011 18:00

                    

                    Många tankar, 

Ovido - Quiz & Flashcards