sanneback

Alla inlägg den 7 april 2013

Av sanneback - 7 april 2013 14:56

Så jävla nöjd!! 


 


tog ca tre timmar att göra båda, och kan ju säga att jag gör inte om det på den platsen

fy fan vad ont det gjorde, speciellt sista 20 min på varje ben..

så har nog blåmärken lite här och var, nypt och bitit mig själv för att tänka på annat :p

men det gick bra, fick säga ifrån en gång men sedan körde vi på!

är grymt nöjd och detta är nått jag velat haft sjukt länge, 

speciellt svalorna och på den platsen! så det kunde inte bli bättre

så det är på framsidan benet ugglan kommer vara, 

vill inte ha något mer på överkroppen än det jag har just nu

så jag kan dölja och visa dom när jag vill :)

tack för att mimmi kunde komma med och köra hem sedan, 

var lite svårt och ont då jag körde från frösön och hem till oss

sedan kom cecilia förbi, snackat och druckit te ur dom fina kopparna jag fick:)

nu ska jag försöka plugg, funderar på om jag ska sitta uppe tills joel kommer hem

men ska på intervju imorgon så kanske må sova, sedan till torvalla och hundarna!

är trött för sov inte så mycket inatt.. men jag för köra på så länge jag orkar!


s.


Av sanneback - 7 april 2013 01:42

Ja vilket bra avslut det blev på denna kväll! Handla lite godis med Mimmi sedan skulle vi kika på film, Joel var hos skamman på fest och så gick löqen och Sofie dit, så då frågade dom om vi kunde hämta dom(grabbar och bilintresse lockade dom inte just ikväll:p)! Så klart kunde vi de, åkte hem till dom där vi börja plocka fram tatuerings maskinen! Jag skulle ju få en i födelsedagspesent för ett år sedan, och nu blev det äntligen av! Ett hjärta och ankare made by Christer <3
Tack och är riktigt nöjd! Duktigt gjort!
Sedan gick Sofie lös på hans fot, inte dåligt för första gången! Sedan gjorde hon ett hjärta på sig själv,
Nu ligger jag på Joels arm och ska sova, upp tidigt imorgon ju!! Nervös men mest för smärtan! Men det är ingen fara, Sånt står man ut med om man verkligen vill ha något :)

Ovido - Quiz & Flashcards