sanneback

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av sanneback - 16 augusti 2012 19:39

Är så glad över att jag åkte hit, spela roll om de kosta lite extra, långt hemifrån, vad fan de är min framtid de handlar om, och här har jag blivit extremt bra mottagen, och längtar så mycket tills jag får börja jobba, kommer trivas riktigt bra med detta yrke!:)
Idag så fick jag skåda när dom bytte växellådan, den väger ca 17 ton, inte små saker man talar om och de tar sin tid för att göra de! Satt och kolla på på andra verket som stod bredvid;)
Har även varit på gymmet, 6 kilometer och både rygg mage fick arbeta, min rumpa har jag en sjuk jävla träningsvärk i, kommer vara värre imorgon, kommer inte kunna röra mig i verket imorgon, har även ont i magen sedan igår:p men skönt är de,
Nu kikar jag på fotboll som är här vid campingen, ska lägga mig och kika film om en stund tror jag:)

Ovido - Quiz & Flashcards