sanneback

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av sanneback - 12 maj 2011 21:23

är så grymt sugen på att tattuera mig just nu! men man måste någ tänka två gånger innan man gör något med tanke på att du ska ha det hela ditt liv, måste fundera! 

annars så jobbar jag på, har nu nästa vecka och veckan därpå jobb varje dag, vilket är otoligt skönt, lika med i sommar så har jag alla fall 4 veckors jobb och jag är riktigt nöjd över de, men tanke på att jag bara hade 2 veckor i fjol :P
imorgon ska jag och joel kika på anna och pontus på balen, sedan blir det kanske grillning! lördag kika på bal igen men då är det skamman och hummer som ska gå, sedan blir det 20 års kalas :) det blir nog en bra helg med mycket att göra och trevligt sällskap !


nu ska jag se om jag kan få med joel i sängen så vi kan kika på film och mysa!  

måste försöka sova i tid också, rikigt trött :/
 

 
                ska drömma mig tillbaka till thailand och värmen inatt! 

s.

Ovido - Quiz & Flashcards