sanneback

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av sanneback - 6 mars 2011 20:24

var iväg och sola...sola inge länge, har aldrig solat förut och måste nog ta det lugnt från början annars kommer jag bränna mig typ, sedan käka vi och jag tog en springtur, jag vågar inte springa själv i torvalla så joel fick köra bedvid :)

kl nio blir det bb sedan sova, får se om jag får jobba imorgon men troligtvis inte, så jag ska på stan och boka tid för synundersökning, känns som om att jag ser sämre :/ och kolla om det finns några snygga glasögon!


s.

Av sanneback - 6 mars 2011 14:08

sitter och kikar 112 på liv och död, ett mycket bra program! joel är iväg och tränar så jag väntar här! vi ska iväg och köpa semla! är så sjukt sugen på de just nu, sedan ska vi sola :P måste bygga lite bränna innan jag åker till thailand! dock kan jag inte bli brun över huvud taget men måste försöka...

i fredags så gick vi ut, hade det trevligt och träffa mycket folk :)


     


så här såg jag ut, älskar spetslinnet! går att ha till allt och det är snyggt!

i lördags så var jag, joel, henke och löqen och fikade på paus, sedan drog vi hem och kika på bridget jones dagbok... en bra film tycker jag, fast joel var inte lika glad över att behöva se den :P nu ska jag fortsätta kika tv och vänta på joel :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards