sanneback

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av sanneback - 17 januari 2015 16:24

Av sanneback - 17 januari 2015 04:32

                


dagen i foton, har varit en lugn dag, det blev månligt på eftermiddagen och tur nog de

herr finland ser lite småröd ut så skuggan behövdes nog för honom :P

men jag klarar mig fint, dock ser jag lika blek ut som när jag kom, tråkigt nog

men skyndar långsamt, huden vill jag ha fin tills jag blir gammal, och vi har ju ett par dagar kvar 

har även tränat, två ggr! 5 km löpning på morgonen sedan rygg på kvällen

nu har vi käkat mexikans mat och det smaka riktigt bra, 

och imorgon funderar vi på att åka och shoppa, eller alla fall se vad dom har att erbjuda

de ska nämligen regna, inte för att jag tror de men kan vara kul att se nått mer också

vi båda blir ganska rastlösa av att bara ligga, så de blir fint! 


godnatt ( vi är lite som ett gammalt par, lägger oss vid nio tio tiden, men det är jobbigt med semester)


s.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards