sanneback

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av sanneback - 4 januari 2015 22:34

idag har vi inte gjort mycket, sovit, hämtat bilen i lit och åkt lite skridskor 

det var väldigt fin is på storsjön idag! sol och trevligt sällskap, dock var vi kanske lite sent ute men de var skönt att komma ut, inte så tokigt en söndag som denna :)


                                 

vi har avslutat kvällen med att lira tv-spel.. Batman LEGO för 7+ haha

men de är kul för man måste lösa alla uppdrag och sedan kan man lira två

jag gillar inte skjutspel och motorsport spel är ganska tråkiga också 

jag håller mig gärna till barnspel och lösa problem (och ibland är de inte så lätt :P)

nu ska jag försöka ladda för jobb, en dag... det känns lite lustigt igen 

men sedan är de ett par dagar innan två veckors semester för värmen 

börjar vänja mig med ledigheten :P inte bra alls, men de ska bli kul att jobba också

vi har nya saker som ska göras och många möjligheter, klättra i rep är nått jag ser fram emot 

jag måste bara skärpa mig och vara med engagerad, ibland känns de som att jag är oftast någon annan stans och de kanske inte är allt så bra, men de ska bli bättre

nu måste jag sova, får se hur de går då den andra kikar hockey i sängen :P 


s.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards