sanneback

Direktlänk till inlägg 3 november 2014

3 november

Av sanneback - 3 november 2014 07:30

redan inne i november och tiden verkligen flyger förbi.. 

en månad kvar innan första advent och jag hoppas på att vi fått ordning på det mesta tills dess

men helgen har varit bara bra, käkat massor av god mat alla fall!!


i fredags så blev jag ledig, vi rensade vinden från kims saker

så nu äntligen har vi vinden fixad så saker får plats utan problem 

åkte sedan till lit för att käka middag hos mamma

åt hennes bästa tillagade älgkött någonsin :D

sedan följde vi med broder till stan för att sen gå ut, oj så länge sedan

men de var trevlig, hängde med gammalt litsfolk och hade de gött


   


i lördags så fick de bli halvbakis häng, eller en person var väldigt bakis och de var inte jag ;)

körde ännu mera saker på tippen, pappa kom och hjälpte oss 

sedan blev det en middag där, innan vi åkte hem och la oss vid tio tiden!

båda var nog ganska trötta, inte van vid alkohol längre :P

igår blev det ju ikea, planera kök! dock hon som skulle hjälpa oss var värdelös..

vi kom inte fram till så mycket mer än de vi redan visste... 

men nu vet vi vilket kök vi ska ha, sedan är de vi som skall bestämma oss hur vi ska göra

dock hade dom en hel del annat som såg grymt snyggt ut

och som jag tror kommer passa bra in i lägenheten när den börjar bli klar

så turen till ikea då ser jag verkligen fram emot :)


                           


dock så känns de jobbigt att imorgon åker herren tillbaka till finland...

känns inte bra alls, så härligt att ha han hemma,

men jag åker till stockholm imorgon så är ändå inte hemma...

han kommer nog igen till nästa vecka <3


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards