sanneback

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av sanneback - 27 oktober 2014 08:11

nu händer det mycket saker på en och samma gång!

i torsdags så åkte jag till finland, men vi åkte hem igen redan på lördag

så vi kom hem runt halv åtta, laga tacos och mös i soffan 

snacka om hur vi ska göra allt, nu ska lägenheten renoveras och de känns så bra!

igår fick de bli en tur till fresk och jula för att fixa lite saker som behövs

och satte igång med att försöka få av 9 LAGER av tapeter från ena sovrummet

hur tänkte man då? man ska ha max 4 lager innan allt ska av igen.. 

så det är vårat projekt just nu, tur han har semester som kan hålla på hela dagarna

men får dock dåligt samvete, för så kul är det inte att riva av tapeter från väggarna

men gruvar mig mest när golven ska rivas samt köket... 

men de kommer bli så värt när allt väl sitter på plats, jag vet de men när det är klart en frågan.. 

och det är så svårt att bestämma sig, vad ska man ha för golv? vilket kök blir bäst?

vi får se hur de går :)


men är alla fall så glad över denna karl, han ger mig allt jag vill ha och mer där till

och att han vill göra och fixa lägenheten tillsammans med mig känns grymt bra

kommer bli så kul när allt är klart, jag vill så gärna ha en fräsch lägenhet

och jag vet att detta kan bli ett superbra hem i några år framåt innan hus

har ett tredje rum, perfekt i början på familjelivet! lagomt stor och jag gillar läget på den

därför vill jag lägga ner tid på det, blir kanske mer värt att sälja när den dagen kommer



 


men igår blev det också en efterlängtad middag med sofia och erika!

känns alltid lika skönt att se dom :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards