sanneback

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av sanneback - 7 oktober 2014 19:15

tisdag och tisdagar är väldigt jobbiga... tycker man är tröttare då än på måndagar

jag var inte alls trött igår, hade möte mest hela dagen men de gick fint

fick hämtning på jobbet för att sedan byta om och bege sig i skogen för träning

vi löpte samt körde övningar vid lilla stationen efter spåret på frösöberget

avslutade med att löpa uppför med drag bakifrån :) grymt bra träning

trodde först inte de men man måste använda hela kroppen för att ta sig framåt 



 


väl hemma så skulle vi ta och fixa mat, men kylskåpet kände inte riktigt att vara med mig

 

dörren råka lossna... men det fixa vi med en skruv så nu funkar det fint igen 

dock så behövs dom bytas ut men det får bli en annan dag då jag känner för de

spendera pengar på vitvaror kanske är de tråkigaste att behöva göra :P

fick hämtning ännu en gång på jobbet för att styra mot gymmet

ben och mage för min del, men imorgon blir det vila

jag har varit väldigt trött hela dagen, så kanske ska ta en dag i lugn och ro

jag hoppas på att kika lite hockey imorgon, förhoppningsvis på biljetter via jobbet :)

mister finland har en hyrbil som ja kört en del, det är en volvo och fan vad jag vill byta bil..

min bil går inte riktigt så bra som denna, plus så är dom ju mycket snyggare

kanske ska ta och byta upp sig?! eller alla fall en med mer hästkrafter.. :P


godnatt


s.



Skapa flashcards