sanneback

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av sanneback - 1 oktober 2014 20:00

tillbaka hemma igen efter ett par dagar i mora 

som har för övrigt bjudit på otroligt fint väder :) 


                     


(kan säga att det är ganska gött att slumra en stund på växellådan som är småvarm i friskluften)

samt så har mina löpturer varit väldigt fina, löpa runt där har inte varit några problem :)

önskar dock att jag hade haft systemkameran med mig, bilderna blir verkligen inte lika bra 

fast mobilen ger bra bilder i bra väder, dock sämre i skymning. 


          


har lyckats tagit mig på gymmet också, rygg biceps.. 

det fick bli en snabbdusch där, mitt vatten och avlopp är avstängt just nu

dom håller på att fixa avloppsstammarna på kåken så där av avstängningarna

men är glad över att ha varit borta början av veckan och behöver bara leva utan tills imorgon eftermiddag

en barack står utanför med fyra badrum men vill inte vara där mer än gå på toa.. 

så imorgon får de nog bli fix och frukost på jobbet,för att slippa gå dit

men nu vet man också vad beroende man är av vatten samt toalett 

det här med matlagningen är ju inte så enkel så det fick bli sallad idag, enkelt

men lider inte allt för mycket, skall ändå sova och jobba sedan är allt klart (förhoppningsvis)

 

och jag behöver inte vara själv allt för länge, herr finland kommer imorgon kväll igen 

han ska jobba på mullberg till veckan så han passa på att åka tidigare och vara här i helgen

sedan får ja se vart han kommer sova nästa vecka, tar ändå över en timme att köra till parken..

plus så kommer sofia hem i helgen!! så henne ska jag också se :)



s.




Ovido - Quiz & Flashcards