sanneback

Alla inlägg under augusti 2014

Av sanneback - 1 augusti 2014 17:30

fredag och ska snart dra mig mot båten för att åka hem, har haft en riktigt bra resa hit :)

planen var att åka hem igår men ingen båt med plats för bil gick...

så jag får se vad som sker imorgon, middag ute sedan kanske yran? 

dock känns de skönt att inte ha varit hemma, sluppit varit full hela veckan ;)

fast stråket har sina goda stunder med eller utan alkohol! (behöver ju inte dricka för att vara där)

men på kvällen kan jag ha svårt att ha kul nykter, alla fall i den sortens stämning

man får hoppas på att vi båda kan besöka detta nästa år :) för de är ju kul 

jag har istället ätit grymt god mat, tränat, shoppat, badat/bastat och bara myst 

som har ett "bastuland" med olika sorter, en som är en saltbastu

salt som du skrubbar kroppen med i värmen, man blev riktigt len efteråt 

det är lite som storsjöbadet men dessa var en klass bättre :P och lite annorlunda

hittat lite kläder också, något annat än de som finns hemma, och billigare!


   


tack till denna fina finne att jag kunde komma hit <3

kunde inte haft en bättre semestervecka :) 

men de ska bli "skönt" att komma hem, hänga med vännerna, fristilen, jobba(kanske inte så spännande med det ska göras de med ) och NYA framtänder

jag hoppas verkligen att det kommer gå bra, jag är grymt nervös men ser fram emot de

men jag hoppas att någon kan följa med mig, speciellt denna gång 

ne nu dusch, käk, två mils bilresa och båt!


s.

Skapa flashcards