sanneback

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

31 augusti

Av sanneback - 31 augusti 2014 21:15

 


ligger i sängen som jag nästan gjort hela dagen idag 

bakis och supertrött...och vet verkligen varför jag inte är ut så ofta, meningslöst

samt så är jag inte sugen på krogen, är hellre på hemmafest 

var med sandra x2 och ett par fler flickor innan vi gick på g3

men var bara in en snabbis(tror jag) innan mimmi skjutsa hem mig :)


i fredags så blev de så klart jobb, sedan åkte jag till mamma för att rasta hundarna

så vi tog en löptur i skogen och de var grymt skönt

sedan två ivriga och glada hundar gör de lättare att löpa :)

plockade bär, kom på att mamma hade nån vinbärsbuske men den är inte så fin

men fick ihop 3 liter, men åkte också till torvalla och fick ihop 6 liter där

så är mycket nöjd att ha fyllt på frysen med massa bär!! 

i går så träffa jag sofia för en frukost och en promenad 

hon åkte igår och de känns tungt... vi som har så kul tillsammans 

men jag åker mer än gärna ner till dom och hälsar på, 

samt så kommer hon ju hem då och då, så de kommer gå bra

sedan saknar jag finnen sjukt mycket och där av kanske de fick bli en fylla

ibland känns de som att få vara lite full när man är nere hjälper

man kanske inte ska göra de varje gång man känner så 

jag dricker ju inte allt för ofta så då tycker jag att man kan få ha en fylla av den anledningen

men de kommer ta ett tag innan de sker igen alla fall, för bakis för att det ska vara värt


i veckan kommer de vara fullt upp

tandläkaren igen...tredje gången gillt hoppas jag på så jag äntligen får nya framtänder

vill verkligen inte skicka tillbaka dom igen, så håller tummarna 

sedan ska vi vara en del i mullberg samt möte i stockholm! 



godnatt 


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards