sanneback

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av sanneback - 29 augusti 2014 08:37

   


I onsdags så körde vi vinginspektion och vi gjorde klart allt på samma dag

vilket var bara bra, men det fick bli en liten längre kväll...

och igår så fick de bli en snabbis upp på berget innan hemfärd

så jag kom på att kika efter lite blåbär, började med kaffekoppar men slutade med 3 liter :P

känns gött att fylla frysen med de, och förhoppningsvis blir de mer bär i helgen 

synd att jag inte hade mer tid eller sån skyffel att plocka med, för det fanns enormt med blåbär!

   


igår kom även sofia förbi en stund, hon flyttar på lördag :/ 

undra hur jag ska klara mig...? men har en anledning att åka till uppsala och hälsa på alla fall :)

tog en promenad för att hämta cykeln på jobbet sedan skype

fan vad jag saknar denna finne, men är glad över skype, de känns alla fall mycket bättre att se varandra mera än att bara skriva och prata i telefon. :)

men det är den där närheten som man vill ha, hatar att sakna på detta vis..



s.



Ovido - Quiz & Flashcards