sanneback

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av sanneback - 19 augusti 2014 21:00

idag har jag fått hänga med till duved och kört översyn på en kraftstation 

kollat kol och dammsugit hela stationen :P jag tog på mig de, 

rocka musik i lurarna samtidigt, så de gick fort

kom hem senare än vanligt och sofia fråga om vi skulle köra lite i skidbacken

så klart, en snabb middag sedan iväg 

körde lite intervaller och en härlig regnskur kom så vart dyngsur topp till tå ganska snabbt

men det var bara skönt, och fin utsikt med regnbågar hela tiden :)


     


skyndade hem för vi har möte i föreningen men såg fel på datum... 

så det är nästa vecka och då kommer jag ändå inte kunna 

imorgon är det tandläkartid igen, mina porslinständer är förhoppningsvis klara

och jag hoppas på att resultatet blir bra imorgon så jag slipper vänta ytligare

men vill inte ha som nu, ser ut som en kanin.. vi får se imorgon helt enkelt 

sedan blir det middag hos erika i lit, ser alltid fram emot dessa gånger :)


godnatt


s.

Skapa flashcards