sanneback

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av sanneback - 17 augusti 2014 23:05

Igår vart väldigt lugn, besökte mamma i lit en stund innan sömn :) perfekt lördag
Idag har jag städat, städat, tvättat, och rensat plus fixat om här hemma
bara av att flytta någon tavla, ta bort en ljuslykta, flytta spegel så ändras det ganska mycket och de känns som att man har ett nytt hem :) man behöver inte alltid ha nya saker(dock hitta jag en ny tavla på boom som fick följa med hem, passar perfekt i hallen) för att ändra om, ett billigare alternativ för förändring.
sedan så tog jag en skön löptur på 9 km!
Vart extra peppad av radiosporten som jag lyssna på, ville springa snabbare och snabbare när finalen var på hinderlöpningen! Och min löpning går så mycket bättre än bara vanlig musik, när man lyssnar på såna saker så tänker man inte på att det är jobbigt :) synd att det över nu, gillar ju att titta på dessa saker
Sofia och mimmi kom förbi på lite te och snack, skönt avslut på söndagen innan jobb igen...känns trögt men jag saknar de lite
speciellt hänga i turbinerna, och en resa till mora kommer alldeles snart :)

men nu måste jag försöka sova...

s.

Skapa flashcards