sanneback

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av sanneback - 7 juli 2014 21:30

ligger i sängen men har myror i benen, vem vill sova nu?
Åh jag har alltid en sån ångest för att inte kunna vara ute när dessa kvällar kommer

men vad ska jag göra? mer än att antingen vara trött eller pigg på jobbet

och jag väljer hellre pigg, så då får man gå och lägga sig i tid även dessa kvällar :)

men har alltid haft svårt för det där att vara inne när vädret är fint

spelar ingen roll när på året det är, jag vill ut och njuta


men jag har varit ute en del ändå, suttit i solen efter jobbet, sedan en promenad med hundarna 

och detta klösta, den bästa platsen att vara på när man behöver fylla på med energi!


         


sedan så saknar jag ihjäl mig efter en person... det är inte lätt ibland..

men allt ska gå, bara man vill så löser sig allt, på ett eller annat vis! 


s.

Skapa flashcards