sanneback

Direktlänk till inlägg 14 juni 2014

14 juli

Av sanneback - 14 juni 2014 23:45

åh igår fick jag äntligen träffa lilla Lovis åt Löqen och Sofie, så otroligt söt!!

jag och Sofia gick dit och hälsade på, mysstund fock de bli :)


  


 


idag har jag softat på balkongen, det är kallt i luften men solen värmde gott när man satt nere på golvet, det funka lika bra de

varit till lit och käka middag, fått lite ny energi och titta på magnus söta valp

han och hans kompis har den tillsammans, för att sedan para med buck, 

få små söta jakthundar som förhoppningsvis ska bli bra i skogen :P'

tillbaka i stan så fick jag för mig att springa, 12 km på 1:05 sådär på lördagskvällen

men det var skönt och behövligt, sedan när man springer där man springer gör det inget

hur mycket good feeling får man inte av detta?? 


 

   


men just nu är det tungt med det där ensamma... 

jag hatar det! känns som att man kommer bli osams med sig själv snart..

hur/vad gör man när man bor själv? då ens kompisar som har parter(vilken dom flesta har i mitt fall) eller andra vänskapskretsar, barn eller bor någon annan stans så dom inte alltid kan umgås?

på vekodagarna bryr jag mig inte, är ändå för trött om kvällarna, men det är helgerna som är jobbiga... men jag har inge vettigt svar mer än att man känner sig lite smått ensammen

men det är bara att försöka handskas med de så gott det går

där av en nattlig löpning kl 22.30 en lördag :P 

men efter sommaren hoppas jag på att någon flyttar in hos mig, vilket jag längtar otroligt mycket till

s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards