sanneback

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av sanneback - 8 juni 2014 19:00

åhh, hade en kanonkväll igår i handog på håkans 30-års kalas

där jag skulle agera badvakt :) dom hade gjort en bra utklädnads party

man valde inte vad man skulle klä ut sig till, och det gör de enklare

slippa bestämma vad man ska vara utklädd till

så det var badvakter, sjuksköterskor, skogshuggare och superhjältar :P

god mat och roliga lekar, 


     


idag har jag varit lite smått trött men inte bakis, skönt!!!

dock ska jag besöka sängen ganska snart, så jag är pigg inför imorgons jobb och resa

dock är det fint ute så de känns tråkigt... hoppas jag får de fint i malå

och idag valde jag att trotsa iphone och blev med samsung istället

nu hoppas jag på att telefonen håller lite längre, trött på spruckna skärmar nu...

än så länge är jag nöjd, lite nytt att lära sig men det går nog till sig

och fan vad jag saknar min finne..... detta är inte kul :( men bara att bita ihop

men känner mig inte glad alls, åhhhhhhh.... 


             


   

s.


Ovido - Quiz & Flashcards