sanneback

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av sanneback - 15 maj 2014 21:46

tadaa!!!! här är min fina nya cykel från finland :D 
han har fraktat den ända från finland till malå för min skull!

vi var i en affär(i finland) där dessa cyklar fanns och jag sa att jag skulle vilja ha en sån

och då passa han på då vi ändå skulle till malå samtidigt, gulligt värre 

överlycklig är jag, hur snygg är den inte då? och den är riktigt skön att cykla på


 


har gått fint på jobbet, dock börja det blåsa på eftermiddagen så vi fick avbryta

men klockan var ändå ganska mycket!

så efter jobbet har det blivit fix med cykeln, fått på korgen och ställt in den 

kikat hockey och bara tagit det lugnt

helgen... ja helg och helg jobb kommer det att bli

hoppas på bättre väder för att det har varit ganska kallt ute.... solsken och värme tack :)

nu ska vi sova 


s.


Skapa flashcards