sanneback

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av sanneback - 7 maj 2014 22:30

ligger i sängen och ska sova, kommer bli skönt 

idag har ja jobbat så klart och efter de blev det ett halvkasst gympass

så åkte hem och laga god mat istället, vilket har flödat i detta hem dom senaste dagarna

tacosfajitas passa väldigt bra idag

igår lagade jag hemmagjorda biffar med råa lingon :) kanongott och enkelt 

maten gör så mycket, käka torr kycklingfilé med grönsaker...fy vad less jag är 

god mat gör bra för kropp och knopp, jag blir så mycket gladare


dock är hyn samt andningen, näsa ögon inte allt för bra....

kanske inte hjälpt på traven att ha haft harry uppi mig, tråkigt som fan men sant

mimmi kände till och med av att han varit hemma hos mig nyss, mindre bra

så det blir storstäda imorgon då han inte ska vara här någe mer

försökt att hålla djur borta så mycket som möjligt eftersom jag bor här och är allergisk(logiskt)

det är ju min frizon från pälsdjur som jag försöker hålla :)

och imorgon får harry hänga med cecilia som är så snäll att ta han under dagen då jag jobbar

men må säga att jag tyckt det varit kul, gått massor i skogen vilket harry älskar

sprungit och sprungit massor, upp och ner, hit och dit

det blir jag glad av


 


skypat med min fina finne också, blir alltid lika glad :) 

saknar denna man ganska så mycket just nu, avståndet gör det inte enkelt men det funkar

och jag vet att vi kommer synas väldigt snart, vilket kommer bli fruktansvärt bra

japp, thats him! 


     


s.

Ovido - Quiz & Flashcards