sanneback

Alla inlägg den 20 april 2014

Av sanneback - 20 april 2014 22:45

nu är jag genast mycket gladare! tror de blev över två timmar på skype med en finne i tyskland

varför har man inte gjort detta tidigare?

men de känns lite roligare när man kan se varandra än bara att prata eller skriva, tummen upp

sedan känns det inte som att man är så långt ifrån varandra heller :)


annars igår så var jag på gymmet en sväng, sedan åkte jag till pappa för påskmys

spela spel, käka god mat och barndomsminnen kom fram!
nintendo gameboy har varit en kär vän i många år, som jag spelat på detta

kim hade ett gul och jag ett rött, och det användes väldigt flitigt under många år

   

och vi som väldigt småa! haha lite söt var man ju allt alla fall :P

detta är taget i funäsdalen, lyckan total för båda <3


idag så har jag gjort som alla andra dagar tränat! men idag sa nog kroppen emot lite

en mils löpning på 55 min, och då är det inte plant utan frösöns härliga backar

men det sa stopp på gymmet.... tror jag behöver vila! vilket kommer på tisdag

men första dåliga passet på väldigt länge, men imorgon är de sista innan en dags avslappning

för jag har ont i hela kroppen vilket jag haft länge(träningsvärk mer var och varannan dag), men har inte heller pressat mig så hårt som jag gjort dom senaste veckorna, inte heller haft den energin som jag haft för träningen, jag tror ja är i en "fas" just nu och där får man vara fast de kanske är för mycket

men som jag prata med min pappa om och han har varit i samma "fas" själv vilket känns bra att höra, han hade också den tid då träningen stod framför allt annat, vilket de gör för mig nu

men det är en sak som gör mig otroligt glad, men om kanske ett halvår ser det annorlunda ut

då kanske det är 3 pass om veckan, inte 8-12 pass i veckan som jag ligger på nu... 

men det får tiden visa, om hur allt blir :)

dock så ska man vila också för att återhämta kroppen, vilket är riktigt svårt för mig just nu

finns inget att göra då man "vilar", tittar ju aldrig på tv, så vad ska man fördriva tiden med?

nån vacker dag kommer jag väl på de också :P


har också införskaffat mig en ny dator, en som jag inte riktigt är vän med...

jag gillar verkligen min gamla, men den är också gammal!

så försöka sig på windows 8 kändes helt omöjligt, men det kommer väl

men jag har svårt för nya saker då man är så fäst vid dom gamla 

det får funka ändå, den andra dör när som helst....


ne nu ska jag sova, trött och jag behöver sömnen, 


s.


Skapa flashcards