sanneback

Alla inlägg den 16 april 2014

Av sanneback - 16 april 2014 21:00

ja påsken blir inte i finland, skittråkigt men så kan de vara

och då får man göra det bästa av allt :) en mysig påsk kan man ha ändå!

jag får se vad som sker, ska äta middag hos mamma imorgon

lillen(18 år:O) johannes och mormor har fyllt år så de blir familjemiddag hela kvällen

sedan vet jag inte alls, få hoppas på att solen skiner mest hela helgen :)


 

 

förra året var jag nyoperarade denna tidpunkt, badade hemma hos mamma

så ett år sedan, dock känns det som evigheter sedan! man blir van fort

 

annars så har det inte hänt så mycket mer än sova, äta, träna, sova, äta, träna, sova

så i måndags efter jobbet blev det en timmes PW, vi har en hälsoutmaning på jobbet

och denna vecka skulle vi gå lite extra så det fick bli så!

sedan en timmes grymt axel,triceps och bröstpass, älskar dom passen då man är så slut i att man knappt orkar dra av sig tröjan för hela överkroppen är så trött!

och igår så blev det ett rygg och bicepspass efter jobbet, sedan var jag så trött och less så skippa löpningen, så då fick de bli nya fina bilder med min stol istället!

sofia fick assistera lite, ville inte lämna kameran själv i vattnet... mindre kul om den ramlat i

och det vart riktigt bra, lite små svårt var det allt!

men att man kan må så bra av att få fota lite?? glädjerus i kroppen

så hela påsken hoppas jag på en del roliga foton att ta, har redan nya ideer :)

plus så kommer gymmet gå varmt i helgen, vila kommande vecka då det är malå som gäller

och använda kameran, två saker jag mår riktigt bra av när saker och ting känns trögt


idag så blev det 8 km löpning ute och ett bra ben och magpass på gymmet

har äntligen börjat fått tillbaka suget efter detta pass, men är nog för att jag ändrat och gör helt andra övningar än förut, samt då när man väl ser resultat!

käkat torsk med vitvinssås, ris och broccoli!

så nu ska jag ta och sova, imorgon blir det nog en liten kortare dag för min del

jag vill hem till klösta och hänga, promenad med abbe och ett besök i badkaret :)


godnatt


s.

Av sanneback - 16 april 2014 10:00

Då min påsk inte alls vart som den var tänkt så får jag sitta här istället :)


 

 



s.

Ovido - Quiz & Flashcards