sanneback

Alla inlägg den 10 april 2014

Av sanneback - 10 april 2014 23:00

idag så slutade jag lite tidigare från jobbet,
endast för att hinna med allt, städa, handla mat, träna innan färden mot flygplatsen

så nu är det fint här hemma, allt är tvättat, skurat och kylskåpet påfyllt igen :)

på gymmet blev det att helkroppspass med inrikting på magen!

har även sett början på en snygg armtattoo idag! :)

men det får han visa själv när den blir klar

och idag var det två veckor sedan jag tatuerade mig

läkt väldigt fint och det känns forfarande väldigt bra, gillar den skarpt!

så nu är det bara en månad kvar innan ugglan kommer på plats på benet

efter de kommer jag vara ganska nöjd(om inte någon fler idée dyker upp)

men vill inte ha för mycket, men ugglan ska dit, efter över 2 års väntan :P


 


nu ska jag börja åka mot flygplatsen

kika på denna lilla kille som chockar en person som äger en musikaffär :P




s.

Ovido - Quiz & Flashcards