sanneback

Alla inlägg den 8 april 2014

Av sanneback - 8 april 2014 20:59

Har varit riktigt trött dom senaste dagarna, vet inte riktigt varför för att jag ligger i sängen innan tio varje kväll och sover oftast på en gång.. Kanske en förkylning på g? Dock känner jag inte av något mer än trötthet!

Annars så har jag jobbat(ovanligt) haha tränat, gått bara bra med den :) har sån träningsvärk i benen att jag inte kunnat gått på två dagar, denna är nog den värsta på länge, haft ont när jag legat i sängen till och med! Stiga ut och in i bilen har varit ett jobbigt moment! Promenaden med Cecilia igår gick inte snabbt :p men nu börjar det har lindrats lite, måste för jag ska löpa imorgon! Är också grymt sugen på att starta med crossfit, heltid! Jag vill se vad som kan hända med den sortens träning, och tror den passar mig mycket bättre! Att man får nån som skriker lite lätt på en, man är ett team fast själv... Var ju lite tveksam efter första gången men nu när jag varit där en gång till gillar jag de mer och mer! Ska fundera på de, men varför inte? Kanske kan starta kursen i juni då det inte är så mycket resor i jobbet, eftersom man måste vara där två ggr i veckan på intro, sedan kanske ha gym 24 på sidan av om man inte vill köra crossfit varje dag :)

Har också hälat på Harry, klippt klor och snacka med Pia! Alltid lika trevligt! Nu ska jag ta och sova, måste få bort det trötta!

s.

Ovido - Quiz & Flashcards