sanneback

Alla inlägg den 6 april 2014

Av sanneback - 6 april 2014 21:51

En dag med solsken, hur härligt som helst!! Har solat i 3 timmar ovh fräknarna fylls på :p
Jag har ju ett stort fönster i vardagsrummet så öppnar upp det helt och sitter inne i bikini ;) dock så tar ju solen inte allt för bra men det är skönt, att bara sitta och njuta av värmen!

Men innan så åkte jag på gymmet, körde ben och mage och magmusklerna måste försöka komma fram snart!! Sedan fick de bli en promenad med Mimmi och Pernilla med en liten söt hund! Mys :)

Åkte till lit med lilla bilen för byte till sommardäck, dock så ska det snöa imorgon men hoppas på att det försvinner snabbt... känns alla fall skönt att det är klart, samt så är de skönt att kunna göra de själv, är ju egentligen inte svårt, men många är väldigt rädd för de?! Dock konstigt, hur gör dom som får punka ute i skogen och inte kan byta till reserv? Men sedan är känslan att ha körkort extremt härligt, snart 4 år sedan jag tog mitt, helt otroligt vad snabbt det går :p jag förstår inte hur vissa klarar sig utan, visst man kanske inte kör så mycket eller är behov men att ha ett är så värt!! Och hur gött är de inte att köra fort och lyssna på bra musik?? En frihetskänsla på nått vis, och min lilla bil klarar sig väldigt bra trots sina små hästkrafter ;)

Ny vecka och nya tag, vill helst lämna denna vecka bakom mig för det tar hårt på en då man får veta saker som är inte alls kul att höra, man vet inte riktigt vad som är sant, man känner sig hjälplös och sviken ganska många gånger om... Men snart är måndagen här och helt plötsligt torsdag, vilket kommer kännas förbannat bra för min del :)

s.

Av sanneback - 6 april 2014 01:06

Kvällen var riktigt skön! Nästan alla samlade och jag behövde alla fall det, kanske inte så översocial men det behöves att vara omringad av fina människor :) så la mig mig precis i sängen, vart väldigt lugnt för min del! För mycket alkohol nu skulle inte vara bra!

Godnatt.

s.

Ovido - Quiz & Flashcards