sanneback

Alla inlägg den 4 april 2014

Av sanneback - 4 april 2014 23:50

Ligger i sängen och är riktigt trött, jag hoppas på att jag kan sova länge imorgon, behöver det!
Men skulle inte förvåna mig om jag vaknar vid sex-sju men får hoppas på en lång sovmorgon :)
Idag har jag bara tagit det lugnt efter jobbet, suttit i solen och njutit, läst bok och kopplat av, viktigt!
Sedan åkte jag till lit, fick middag av pappa! Snacka och hade det trevlig, verkligen behövligt för min del just nu, han lyssna på de jag hade och säga, nu ska vi bara försöka komma på nått bra att lösa saker och ting,
Tänkte sedan dra på gymmet men sket i det, min kropp behöver vila, speciellt efter gårdagens monsterlöpning jag fortfarande inte fattar nu hur jag lyckades! Men lite träningsvärk in benen bara, annars känns det inge speciellt om man jämför med de jag kände då jag var klar !

Och oj vad jag längtar till sommaren, alla fina kvällar!! Detta är ju faktiskt det bästa jag vet, se solen gå ner, skapa fint ljus och man får så mycket mer energi av detta!'

Imorgon hoppas jag på sol, så man får fylla på sina "fina" (hatar dom egentligen) fräknar på näsan.. Och för varje år som går tycker jag man ser dom mer och mer.., ogillas.
Ska träna nån gång på dagen och på kvällen är det 25 år kalas hos bästa löqen! Ser verkligen fram emot det :)

Godnatt

s.

Skapa flashcards