sanneback

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av sanneback - 25 mars 2014 05:30

igår efter en lättare löpning och magpass hemma så gjorde jag något riktigt gott

nämligen mixade frysta hallon med vaniljkvarg, vart som hallonglass :D

toppat med jordgubbar och kiwi! testa, parfekt efterrätt som är lite nyttigare än köpt glass

man skulle säkert kunna använda naturell kvarg också eftersom hallonen ger smak,

eller man kan ju mixa hur f*n man vill med vad man vill :P men det måste vara fryst för glasskänslan


även så fick jag ett paket att hämta ut, har inte beställt nått så inte en aning om vad det var

men fick en sött paket med sött inehåll från finland,

vem blir inte glad av detta? så snällt, och hatar ju att sova själv men nu efter jag flyttat sängen till en bättre plats(inte så snyggt, men sovit bättre sedan dess) plus en kompis så sov jag riktigt bra inatt :)

plus så har jag inte haft så hemska drömmar på väldigt länge, vilket är bra

dock så vaknar jag nästan alltid samma tid varje morgon, 5-10 min innna klockan ringer..

mindre kul på helgen! kan sällan sova längre än till nio nu för tiden

men tror det har att göra med att man kliver upp samma tid 5 dagar i veckan så kroppen ställer in sig på att fortsätta med de även helgen hur lite man än sovit..


 

idag så är de så klart jobb som gäller, efter så blir de mot gymmet!

rygg och biceps ska få en omgång igen... sedan löpning efter middagen

ska även försöka åka och storhandla lite, lär va massor av folk(lön) men kan åka dit ganska sent

kommer bli skönt att få fylla kylen med mat igen, varit smått dålig på de ett tag

trevlig dag!!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards