sanneback

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av sanneback - 24 mars 2014 11:45

hoppar över vila idag, kommer en massor av tid då man kan vila :P

för på torsdag blir det tattoo time och då kommer de bli vila mest hela helgen för läkning

vilket gör att jag vill träna dessa fyra dagar innan :)

det är en här i stan som ska fixa en text och blommor åt mig :P

ugglan kommer inte bli förän i maj i sveg hos min kusins kille!

och så får vi se vad som mer kan bli,


så det blir bröst, axlar och triceps på schemat, helt klart roligaste träningen nu

hem för käk och en lugn stund i soffan, kanske bära upp skitsaker på vinden?

så det försvinner och jag kan börja spackla samt tapetsera i helgen,

vill ju få mitt rum klart så snabbt som möjligt :D så man kan njuta av sommaren innan den kommer det vore väl inte så dumt? haha



 


s.


Ovido - Quiz & Flashcards