sanneback

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av sanneback - 23 mars 2014 19:45

helgen har varit både lugn och intensiv med olika saker!

igår så blev det en del flytta av lite möbler mm. smått tomt här hemma just nu

som ni kanske förstått så har jag och joel flyttat isär! 

så det blev flytt av hans saker till torgbriken där han kommer att bo

jag kommer bo kvar i min lägenhet så klart! 

sedan åkte jag till torvalla för en lite löptur med harry, så klart lite damp i skogen :P

gymmade och skjutsa lite vänner till och från lit en sväng innan sömn:)




idag så vakna jag kl halv sex av ett telefonsamtal, men de gjorde mig inget alla fall

snacka och sedan vart jag vaken, kunde inte somna om :P

så låg och läste lite innan frukost, men då den tiden så lös solen och såg ut att bli fint

men då jag läst klart så var det snökaos ute så skippade löpning till gymmet

men väl där blev det rygg och bicepes, blev ett bra pass!

har plockat ner kims garderob och sorterat lite saker innan en mycket fin lunchdejt på stan

blev fika på stan med cecilia, mimmi och sofia, trevligt värre :)

kika runt en sväng sedan hem igen för att fixa lite.. 

fått i lite kläder i den byrån jag har här hemma, ätit och inte gjort så mycket mer

ska snart hoppa i sängen, måndag och jobb igen!

men det blir en vilodag från gymmet imorgon, behövs efter denna helgs träning! 

ska fixa tapeter för mitt andra rum, så jag kan börja med det i helgen :D 

nån som kan hjälpa mig? jag bjuder på ölen! haha 


       


s.


Av sanneback - 23 mars 2014 08:28



han har gjort det igen!!! 

glömde dock bort att klockan inte var så mycket då jag dunka igång denna halv åtta imorse :P

men nu är jag pepp på gymmet!! :)



s.


Ovido - Quiz & Flashcards