sanneback

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av sanneback - 9 mars 2014 18:45

helgen har varit väldigt god, skön och rolig :D 

igår så blev det crossfit, sjukt jobbigt! ett mycket bättre pass än första gången, 

träningsvärk i ryggen, gjorde en hel del pull ups, fick hjälp med lite teknik vilket behövs för att jag ska kunna utveckla mig själv i den övningen! så de var både bra och kul

åkte till lit för att hämta min kära fåtölj, så passa på att fota lite samtidigt

har alltid velat ta såna kort, och nu så kommer jag fortsätta med dessa :P

fåtöljen kommer få följa med på lite allt möjligt framöver! ska bli kul att se vad som blir 


             


sedan så blev det en spontan utgång med ett riktigt skönt gäng!

vi bowlade, gick absolut inge bra för mig :P 

sedan blev det fortsatt fest innan vi drog ner på stan, jag mötte upp löqen en sväng

åkte sedan hem, så ingen krogen men det var förfesten som var sjukt kul!

skrattat, skrattat och åter skrattat!!! en grym kväll helt enkelt :)

idag har jag mått riktigt bra, vilket har varit kanon! men har mest tagit det lugnt

men tog mig ut på en promenad runt berget med cecilia! vilket var väldigt skönt

och nu blir det sängen, ganska tidigt hade jag tänkt! ta igen lite sömn :)

imorgon är de jobb igen, men torsdag-fredag är de klätterkurs, så de ska bli kul

samt fräscha upp minnet, 3 år sedan sist

träna som en galning och sedan får man se vad som sker, 


s.


Skapa flashcards