sanneback

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av sanneback - 6 mars 2014 20:00

ligger utslagen i soffan och kikar på tv!

har jobbat, tog en längre lunch och körde ett bra träningspass

efter jobbet fick det bli 40 min promenad i dagsljus vilket var skönt

lagat mat och sedan städat, nu är det rent och fint här hemma igen :)

ska stoppa i mig nån mat innan det blir sängen, lite smått huvudvärk.. 

men det beror nog på för lite vatten, ätit bra och sovit hyfsat alla fall


   


jo just, fick hem en ny jacka men vet inte om jag gillar den, 

dels för att den är ganska lång och jag är ganska kort :P (ingen nyhet)

så det ser ut som ett tält på mig, eller vet inte... hjälp?

eller om jag ska testa sälja den?! hum... 

det som är bra att fodret i jackan går att ta bort så det blir en mer vår/sommar/höst jacka


 



i helgen ska jag använda min kamera, ett måste

har en idee jag vill göra, men får se! ska alla fall till lit har jag bestämt

efter crossfitpasset så kanske jag åker dit, träffa mamma lite 

ut på landet och ta det lugnt :) 

men det är ju även marknad i stan, skulle vilja gå och kika samt äta nått

maten på marknaden är alltid så god!! men vi får se vad som sker!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards