sanneback

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av sanneback - 5 mars 2014 20:39

har glömt bort hur bra jag mår av löpning, resa huvud, bort med dålig energi och in med massor av frisk luft i lungorna :D det blev lite över 8 km efter middagen! behövligt

så nu käkar jag fruktsallad med mango, vindruvor, hallon, kiwi och passionsfrukt med kesella

hur gott som helst! varför har jag inte hittat dom frysta mangobitarna förut för?

mangon är alltid svår i affären samt så måste du använda hela på samma gång

men dessa små lagoma tärningarna är ju superbra!

kikar lite lätt på fotbollen, går just nu inge bra... 


annars har jag jobbat, käkat lunch med en klok pappa :)

alltid skönt att snacka lite och han har alltid bra saker att säga

varit på gymmet, körde slut på benen samt magen! imorgon längtar jag till axlar/triceps/bröst

och längtar till på lördag, då blir det ett crossfittpass :D

har ett mål om 6 veckor, ska se om det kommer gå, visar mer om de då!


 



s.


Ovido - Quiz & Flashcards