sanneback

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av sanneback - 16 februari 2014 21:02

lite uppdatering här den senaste tiden. känns ganska skönt 

för ibland känns de som att vissa bara vill försöka kliva in i mitt liv för att den inte har ett eget liv

och det tar lite smått på krafterna ibland, men men inte lätt att leva ibland


jag har haft en annorlunda men en grymt bra helg, haft en långhelg :)

kanske inte så ofta man åker till bräcke för att umgås med två finnar och en engelskman

men dom är så otroligt roliga och lättsamma så jag har haft superkul!

fast vi har tre olika språk så funkar allt fint, skämta, skratta, vara seriös mm 

vi skulle åka till åre idag för utförsåkning men dom fick akutjobb så dom kom inte

vilket var synd och synd att jag jobbar för att på tisdag ska dom eventuellt testa åka dit igen

hade varit kul att försöka stå på skidor igen, efter sisodär 4 år sedan sist :P

och nu har jag blivit bjuden till finland för inflyttningsfest för engelskmannen och hans fru!

men only katotaan som dom säger på finska!! 

ibland behövs såna här saker för ens självförtroende, att våga för att vinna kanske man kan säga

dock har ju vädret varit riktigt illa, vintern är snart borta vilket känns bra

lite tråkigt då jag försökt att visa vår fina stad som vi har.. men men kommer fler gånger 


 

så här man gör då man inte ser sig för då man ska tanka!!

annars så imorgon ska jag göra om mast och stolpintyget, så ska cykla med elektroder på hjärtat mitt, ska bli kul att se om man förbättrat sig sedan sist, tre år sedan var de!

annars vet jag inte så mycket mer, än att jobba och träna! äta och sova

ska på middag hos erika på torsdag som jag vet, umgås med vänner ska jag försöka

varit lite dålig på de, men ibland kan det vara så också


har tittat mycket på os denna helg också, dom är så sjukt grymma skidåkarna så man får gåshud bara man tänker på de, hela gymmet applåderade när kalla tog in hela 25 sekunder och tog guld åt laget.. sjukt! samt att herrarna tog guld i samma gren

norge? nja jag tror dom får lägga skidorna på hyllan ett tag..

ett passande filmklipp för de :P

 


 

nu ska jag sova,

 

godnatt

 

s.  


Ovido - Quiz & Flashcards