sanneback

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av sanneback - 27 januari 2014 20:22

igår så blev de en morgonpromenad med hundarna innan jag åkte till pappa för frukost :)

helt underbart väder ute, och synd att jag var tvungen att laga mat, packa och åka bil

men jag han även ta en skönt bad igen innan det bar av till frösön igen


           

 

Matlådor för 6 dagar alla fall, fläskfile och fisk :)


 

kom till malå vid niotiden igår, så de var till och lägga sig ganska på en gång!

sovit bra, lite osköna sängar men det funkar :)

idag så skulle vi börja att jobba, men pga isproblem så gick de inte alls som vi ville...

isen ramla inte av från vingarna(där vi ska jobba) så vi fick avbryta

tråkigt men vad ska man göra? vi hoppas bara att vi kan få av den imorgon lite lättare

har även tränat en sväng, blev 5 km löpning och mage, gick fint med trx- banden i hotelldörren!

imorgon ska jag se om jag kan göra ett egengjort gritt pass, ska blir spännande, haha

återkommer med resultat, om de funka eller inte :P


 

morgonrutin i parken, borsta tänderna :D



 

s.  

Ovido - Quiz & Flashcards