sanneback

Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

9 januari

Av sanneback - 9 januari 2014 22:10


Har ätit middag hos Sofia och fick väldigt god mat! Något jag ska testa laga ihop någon dag, alltid bra att äta hos andra ibland, få lite ny inspiration, mat är bland de tråkigaste att bestämma om veckorna....
Snackat och åkt bil en sväng så de har varit en trevlig kväll :)
Sedan kom jag hem och fick käka årets första semla! Dom är ju ruggigt goda ibland alltså.

Idag på lunchen så stack jag på gymmet, fristilen har ju en anläggning i Krokom så passade på då vi har lugnt på jobbet :) sedan har jag ju faktiskt en timme lunch!
Så de blev ett grymt rygg och bicepspasa på 45 minuter!
Och dom tidspressande passen kan ibland bli riktigt bra, så de kändes skönt :)

Sedan så var de väldigt fint ute vid jobbet idag, önska jag inte jobbade och kunde gå en längre sväng och ta kort, det var superfint! Och så får man hoppas på att vädret håller, kanske man kan ta några kort i helgen då de är ljust ute, vinterfoton kan vara lite svåra med tanke på att de blir så ljus av all snö och ljusa dagar men om man testar så går ju de någon gång också!

I morgon så blir de kvällsgym med Mimmi :)Vill besöka Odenskog imorgon och på lördag testa fyrvalla där Sofia tränar lite mer!


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards